heyjeg har en sjov her , min kammerat kom forbi og syntes han skulle game lidt counter , jeg går så lige 5 min og da jeg kommer tilbage ser han helt mærkelig ud i hovedet
det viser sig så han kan gå gennem vægge og alt i counter , og troede så jeg havde snydekode på
men det har jeg ik og vil så lige høre om det er muligt det er min vmod der ligger på 1.55-1.57v der får mit kort til at opføre sig som var det på svampe
men det begyndte ellers først at brokke sig ved slap lan 16 da jeg smækkede det op på 1.68v
men kørte så helt fint ved de 1.55v i 3dm03 core/mem 900/1000 men tror måske det her mere henvender sig til riska , som nok snart er klar over mine kort blir sendt frem og tilbage til ham konstant fremover hahahah , riska vi skal have lavet noget sygt ved de kort 900/1000 er for kvinder med hold i ryggen
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
jeg har en sjov her , min kammerat kom forbi og syntes han skulle game lidt counter , jeg går så lige 5 min og da jeg kommer tilbage ser han helt mærkelig ud i hovedet
det viser sig så han kan gå gennem vægge og alt i counter , og troede så jeg havde snydekode på
men det begyndte ellers først at brokke sig ved slap lan 16 da jeg smækkede det op på 1.68v

Besvar med citat

nosfer er du ude på at tage livet af mig hahahaha nej har gearet ned til 812/1000 pt da jeg har lidt travlt på nettet
Bogmærker