Så fik jeg lige en hjerneblødning, og tænkte jeg ville lave mig et eksternt system til mit vandSå det gjorde jeg da, og det blev gjort med meget omhu og der blev da også puslet med det,
Og i skal da ikke snydes for lidt billeder,
Jeg har fået hjælp af Splat til dette
Og så har jeg igennem LMG min EL Grossist fået fat i nogen fittings, som jeg har fået lidt hjem af, både i 8 og 12mm. De er ganske fine,Og billige,
Så er der et billed af dem måde jeg har tænkt mig at stoppe vandet når jeg skal have lukket så jeg kan afmontere mit loop fra min computer,
Her er et stk tomt maskine kun board i, og som man kan læse i mine tidligere post har jeg haft malet kabinettet men når det bliver brugt mester den farven der hvor siden sidderMen det tager vi med, når penge pungen siger go for det skal der nyt kabinet
Så er der målt op til kølerne, jeg troede de kunne være i kassen men jeg tog fejlMen så for vi lidt mere tid til at gå med det
Et lille overview af kassen med den ene af pumperne, i loopet, som også skal fungere som resovior
Kølere hdd kabler og så self mad på et sølvfad
Placering af pumpe i bunden af kabinettet som skal hjælpe med at få lidt bedre gennem strømming af vandet,
Placering af pumpe i kassen
Kølere monteret og blæsere
Der var rent da vi kom nu ser der ud som om der har været krig,
Jeg gik amok med en vinkelsliber og lavet et hul så man kan stille hele armen ind vis man ikke vil tage siden af, læg mærke til det noget så flotte kantbånd xD
Så var der lige en periode hvor jeg ikke fik taget billedermen der er blevet montere slanger hdd dvd drev osv,
Og kommet lidt væske i, og det er blivet nice
så jeg klapper glad i mine små tykke hænder,
Et billed af farven som er blevet mixed med lidt kølervæskeog destileret vand
Sådan ser det færdige resultat udog jeg er ganske godt tilfreds det virker holder tæt og ikke mindst har det bragt mine temps helt i bund, Everst siger 22Grader og Core temp siger 25Grader, STOCK altså 3Ghz,
Og så et billed af mine to guldklumper
Det var så et lille udpluk af hvad jeg lavede den lørdagJeg er selv meget tilfreds, håber i kan lide det
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Så det gjorde jeg da, og det blev gjort med meget omhu og der blev da også puslet med det,
Og i skal da ikke snydes for lidt billeder, 

men der er blevet montere slanger hdd dvd drev osv, 
og destileret vand 

Besvar med citat