så kom julemanden med en tidlig julegave, jeg må ha været en artig dreng i år
her er lidt pics, jeg vender tilbage i løbet af weekenden
![]()
Nice hvor har du købt det henne ?
De har jo ikke rigtig været til at få fat i nogle steder..
Skal du ikke have en fullcoverblok på det nu du er i gang![]()
Cooled and Sponsored by Coolerkit.dk and AGA
Testing MSI P55-GD65 + i7 860 - SuperPI Low-clock Challenge
lækkert,og til lykke med det, kan du ikke lige poste et foto af CCC,så man kan se hvad max er i ccc til oc,med den bios du har på det.![]()
Xtream overclock
Bastard- jeg vil også snart have mit.
Hva' kabinet har du ?
Damm jeg haaber Midtdata snart faar dem paa lager.
Det ser sku dejligt ud det kort !
OCTeamDenmark.com Crew
Cooled and sponsored by Coolerkit.dk
Cpu: E8600 Q820A599
Mainboard: Asus Commando
Ram: G.skill pc6400Gbga,AmpX pc8000, Corsair 8000ul
Gfx: 9800gtx
Hd: 300GB velociraptor
Psu: Be Quaiet Darkpower 850W
Case: Lian li pc61
fif til overclock på 5970
http://www.xtremesystems.org/Forums/...4&postcount=12
eller
http://hwbot.org/article/news/msi_af...***_ccc_limits
Senest redigeret af Martin.v.r : 27. November 2009 kl. 08:21
Xtream overclock
jeg har lige testet MSI....1.4
du skal vide at det er et 3D program, og kan gi blå skærm hvid du ocer for højt.
så er du nød til at fjerne det,før du kan få gang i dit oc igen.
du vil godt kunne komme på dit skrivbord igen,men har du sat den for højt i 3D,og du vil opne programe,låser kortet.
bare lige et hit![]()
Xtream overclock
Nanok... det over den ene Gpu er sidder et komponent, det går omkring 8-10 m.m ud, har prøvet at mærkere det på billedet her
nu har den gamle inviet i at hjælpe mig med at lave potter, men hvis der en i kbh og omegn, der både har erfaringen i at lave potter og bruge dem, vil jeg da gerne betale mig fra det, da jeg ikke har erfaring i det, og slet ikke den gamle hehe
Nice
Men den CPU kan da godt tåle mere vcore, 1.52 plejer de at køre godt ved.
Slå HT fra når du ikke køre Vantage og 06, så kan du clocke en del højere også.
For en god ordens skyld så skal opløsning osv være visuelt i benchmark vinduet.
ok.. hvordan for jeg den opløsning frem..? ved ikke, men nu kan man da godt få sin score public på FM, men bare ikke godkendt, pga driver, hve jeg jo ikke fatter noget af, men må der vel være en grund til.. sidst jeg benchede kunne jeg ikke uploade scoren på FM overhovedetfik også en henstilling af moderater på hwbot, så skyndte at slette mine scores, det har jeg dog ikke fået endnu
![]()
også der lige et off topic... min inlærings evne ved at læse er stor set lig nul, måske lidt overdrevet, men et godt eksempel fra folkeskole og læreplads, var jeg gik ud af folkeskolen, kun bestået fordi jeg kom op i noget magnetisme i fysik, hvor jeg skulle lave nogle fysiske prøver, der fik jeg 11, som lige trak mit snit over 6, og til svendeprøven fik jeg 13 i den fysiske prøve, og 6 i den skriftlige ( 6 talet kan jeg stadig takke min lære for, da jeg nok skulle ha haft 5, også var dumpet)
og det jeg vil frem til her er, at nu ved jeg godt bios er den samme, men jeg synes jo den ser forskellig ud hver gang jeg går i den.... meen er dog blevet bedre det sidste halve årmen jeg har også interessen i det her, og mit engelsk og stavning, har faktisk forbedret sig overraskende meget ved hjælp af OC og rodden med computer
![]()
lækkert kort´,hvad mon det kan med en oplåst bios![]()
Xtream overclock
kun til 5870 1800/2600 MHz
Senest redigeret af Martin.v.r : 14. January 2010 kl. 19:34
Xtream overclock
den ligger under nyheder,så ser jeg gerne noget fit back i den tråd![]()
Xtream overclock